hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز| جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی زائد نقش مؤثری در زیبایی چهره کرج دارد

البرز| جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی زائد نقش مؤثری در زیبایی چهره کرج دارد

شهردار کرج گفت: جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی زائد نقش به سزایی در خوانایی، تغییر مبلمان و نمای بصری شهر خواهد داشت.

 به گزارش رویداد امروز، علی کمالی زاده در این زمینه، اظهار کرد: ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری است چون استقرار بی‌قاعده و نامنظم این سازه‌ها آرامش بصری شهروندان را به‌هم‌ریخته است. او ادامه داد: تاکنون شش محور آلوده که بیشترین تمرکز تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر را دارند شناسایی‌شده و بنا است این محورها در نیمه اول امسال به‌صورت کامل پاک‌سازی ‌شوند.

او ابراز کرد: این شش محور آلوده شامل چهارراه هفت‌تیر، میدان امام حسین (ع)، میدان توحید، تقاطع ارم – دانش، میدان طالقانی و میدان جمهوری هستند که اقدامات کارشناسی لازم برای ساماندهی وضعیت آن‌ها صورت گرفته است. او افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا پایان شهریورماه بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ تابلوی تبلیغاتی زائد از سطح شهر جمع‌آوری خواهد شد.

این مسئول توضیح داد: ازآنجایی‌که بخشی از تابلوهای تبلیغاتی زائد شهر به سایر ادارات و ارگان‌ها تعلق دارد، ساماندهی آن‌ها نیازمند همکاری بین بخشی است که مکاتبات لازم در این خصوص صورت گرفته و دستگاه‌ها فرایند جمع‌آوری تابلوهای خود را شروع کرده‌اند.

شهردار کرج با اشاره به اینکه جمع‌آوری سازه‌های نازیبای شهر کار یکی دو روز نیست توضیح داد: برای اینکه بتوانیم شهری با چهره زیبا داشته باشیم شهروندان باید صبور باشند تا طرح‌های این حوزه در بازه زمانی معین اجرایی شود. کمالی زاده افزود: بدون شک جمع‌آوری تابلوهای زائد نقش به سزایی در خوانایی، تغییر مبلمان و نمای بصری شهر دارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد